انتشار بیش از ۱۲۰۰ مقاله ISI از سوی اساتید دانشگاه تبریز طی ۶ ماهه سالجاری

۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۲ کد : ۱۰۳۴۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۵۴۲

مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز، از انتشار بیش از 1220 مقاله اعضای هیات این دانشگاه در مجلات ISI طی 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سهیل عابر همچنین تعداد کل مقالات چاپ شده اعضای هیات علمی این دانشگاه را در مجلات معتبر داخلی و خارجی طی این مدت حدود یک هزارو 787 اعلام کرد و گفت: از این تعداد 600 مقاله در مجلات غیرISI نمایه دار منتشر شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به دیگر فعالیت این حوزه یادآور شد: تا اول شهریورماه سال جاری همچنین 28 طرح تحقیقاتی درون دانشگاهی به اعتبار یک میلیاردو 491 میلیون ریال خاتمه یافته و 28 طرح تحقیقاتی دیگر نیز به تصویب رسیده است.

به گفته مدیر امور پژوهشی دانشگاه تبریز در طول 5 ماهه نخست سال جاری نیز تعداد 96 نفر از دانش آموختگان دوره دکتری تخصصی، در این دانشگاه در حال گذراندن دوره پژوهشی فرادکتری هستند.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز در سال ۱۳۲۶ با تاسیس دو دانشکده ادبیات و پزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی و بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و ... یکی از دانشگاه های بین المللی، سطح یک و برتر کشور است.


( ۳ )

نظر شما :