آغاز دوره های دانش افزایی استادان دانشگاه تبریز

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۷ کد : ۹۸۳۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۵۹

دوره های دانش افزایی استادان دانشگاه تبریز با حضور اساتید برجسته کشوری به همت دفتر شورای هم اندیشی استادان و نخبگان این دانشگاه از امروز آغاز شده و تا 26 تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه تبریز با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در سال 1398 اقدام به برگزاری 5 دوره دانش افزایی با محوریت گام دوم انقلاب در راستای معرفت افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاه کرده است.

در همین راستا با توجه به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، دوره های تبیینی این بیانیه با حضور حجت الاسلام دکتر رهدار، دکتر قربانی و دکتر توکلی و همچنین دوره اخلاق حرفه ای، توسط دکتر ملکی و دوره آسیب شناسی تعلیم و تربیت از سوی دکتر کریمی و دوره های فرهنگی با محوریت موضوع سبک زندگی ویژه استادان شرکت کننده در  این دوره ها با حضور دکتر حبشی برگزار می شود. 

یادآور می شود: این دوره ها با حضور 150 نفر از اعضای هیات علمی در دانشکده های مهندسی عمران، مهندسی برق و کامپیوتر، علوم ریاضی، اقتصاد و مدیریت و شیمی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

همین گزارش حاکی است؛ همچنین دوره های دانش افزایی و توانمندسازی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با محوریت روش و فنون تدریس و ضوابط و مقررات دانشگاهی در بین روزهای 30 تیرماه الی 1 مرداد ماه ( به مدت سه روز ) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 


( ۲ )

نظر شما :