به مناسبت هفته سراهای دانشجویی؛ مانورآمادگی در برابر زلزله در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۹ کد : ۹۳۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۵

 

به مناسبت هفته سراهای دانشجویی؛ مانورآمادگی در برابر زلزله با حضور 25 کادر خانم هلال احمر شهرستان تبریز در سرای دانشجویی شهدای دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر و با اشاره به اهداف برپایی این مانور به میزبانی این دانشگاه اظهار داشت: این مانور  بیشتر با هدف ارتقاء سطح آگاهی و توانمندی دانشجویان در مواقع زلزله و به ویژه نحوه صحیح امداد و روش صحیح مواجه با زلزله و همچنین جلوگیری از افزایش خسارات ناشی از آن برگزار شده است.

دکتر علی پورزیاد در ادامه با تاکید بر اینکه این مانور با شرکت 250 نفر از دانشجویان دختر برگزار شد، تصریح کرد: در این مانور آموزش های لازم از سوی کارشناسان هلال احمر به دانشجویان شرکت کننده ارایه شد، تا اینکه  این دانشجویان با شیوه های مختلف عملکرد در مواقع زلزله و نحوه ی امداد رسانی به همنوعان آشنا شدند.

یادآور می شود: مانورآمادگی در برابر زلزله از سری برنامه های مصوب ستاد برگزاری مراسم هفته سراهای دانشجویی بود که  از سوی کانون هلال احمر دانشگاه تبریز و با همکاری مدیریت امور دانشجویی و جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز برگزار شد.

 

 

 


نظر شما :