انتصاب استاد دانشگاه تبریز در کارگروه تخصصی علوم جغرافیایی وزارت علوم

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۴ کد : ۹۰۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۹۰
انتصاب استاد دانشگاه تبریز در کارگروه تخصصی علوم جغرافیایی وزارت علوم

 

دکتر بهروز ساری صراف استاد گروه آموزشی آب و هواشناسی دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز، طی حکمی از سوی دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی به عنوان عضو کارگروه تخصصی علوم جغرافیایی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در متن این حکم آمده است: در اجرای مواد ۶، ۸، ۱۰ آیین نامه شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یکپارچگی کارگروه های تخصصی و همچنین با عنایت به پایان یافتن مراحل انتخاب اعضای این کارگروه ها، بدینوسیله جنابعالی را که از آرای لازم برای حضور در عرصه تصمیم سازی، مشاوره در سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه علوم انسانی برخوردار شده اید، به موجب این حکم، برای مدت ۲ سال به عضویت کارگروه تخصصی علوم جغرافیایی منصوب می نماییم.

آنچه که در دوره جدید مورد تاکید است، تعامل و هماهنگی تصمیمات در حوزه آموزش، شناسایی و رصد تحولات علم و فناوری، کمک به ارتقا وتوسعه پژوهش های کاربردی و تقاضا محور، استفاده از ظرفیت نهادهای غیر دولتی به ویژه انجمن های علمی، بومی سازی علوم و رشته ها بر حسب نیاز جامعه، تنوع بخشی به مدارج تحصیلی منطبق با استانداردهای جهانی و افزایش سطح مهارت دانش آموختگان است.

امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره گیری از تمامی توان و شایستگی های حرفه ای خود و تعامل و هم اندیشی با صاحب نظران و اعضای کارگروه در اعتلای کیفیت آموزش عالی کشور موفق باشید.

همچنین دکتر ساری صراف از سال 1379 تا کنون به عنوان عضو کمیسیون تخصصی در ارزیابی و بررسی برنامه و عملکرد قطب های علمی گروه جغرافیا با دبیرخانه شورای قطب های علمی کشور همکاری مستمر دارد.

یادآور می شود: دکتر بهروز ساری صراف استاد گروه آموزشی آب و هواشناسی ورییس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز است، ، مدیر گروه جغرافیای طبیعی، مدیر گروه پژوهشی جغرافیا، مدیرگروه آب و هواشناسی، عضو هیات ممیزه و دبیر کمیته منتخب دانشکده از جمله سوابق اجرای وی است. چاپ بیش از 40 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 50 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی، تالیف 4 جلد کتاب و ... از جمله سوابق اجرایی وعلمی این استاد است.


( ۷ )

نظر شما :