رئیس دانشگاه تبریز در پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره قیام ۲۹ بهمن تبریز؛ از حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد

۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۳ کد : ۸۸۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۱۷

 

رئیس دانشگاه تبریز با صدور پیامی از حضور گسترده، پرشور و آگاهانه دانشگاهیان این دانشگاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین انقلاب اسلامی سپاسگزاری کرده و یاد و خاطره روزهای پرشور 29 بهمن تبریز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در قسمتی از پیام دکتر میر رضا مجیدی آمده است: حضور غرور آفرین اقشار مختلف مردم استان به ویژه دانشگاهیان در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، که در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند، بار دیگر ثابت کردند که تا پای جان در راه اعتلام میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای بزرگوار در صحنه هستند.

در بخش دیگر این پیام نیز تصریح شده است؛ حضور گسترده مردم با توجه  به مشکلات داخلی، تهدیدها و بحران هایی که از جانب دشمنان علیه کشور عزیزمان وارد می شود، قابل ستایش است و از این رو امیدوارم مسئولان کشورمان با تدبیر و مدیریت درست، در آینده نزدیک برای حل مشکلات این مردم بزرگوار گام‌های موثری را بردارند.

همچنین رئیس دانشگاه تبریز نقش دانشگاه تبریز در قیام 29 بهمن مردم تبریز را پررنگ تر اعلام نمود و یاد و خاطر جوانان دانشجوی آن سالها را گرامی داشت.

یادآور می شود؛ دانشگاهیان دانشگاه تبریز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همچون سال های گذشته همگام با دیگر اقشار مختلف مردم با شکوه تمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت نمودند.

بر پایه همین گزارش، دانشگاه تبریز به همین مناسبت، بیانیه ای هم صادر کرده بود.

 

* لینک خبرحضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن


نظر شما :