تشریح دستاوردهای معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱ کد : ۸۷۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۰۴

 

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب برخی دستاوردهای این معاونت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حسین امامعلی پور در این ارتباط با بیان اینکه توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه از اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این بین دانشگاه و دانشجو به عنوان کلید واژه توسعه انسانی از محورهای اساسی توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور محسوب می شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حوزه معاونت دانشجوی دانشگاه تبریز با توجه به داشتن ارتباط مستقیم با دانشجویان از طریق تامین نیازهای رفاهی آنها از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: در همین راستا با برنامه ریزی های جامع، موثر و کارآمد و متعادل در چهارچوب سند چشم انداز توسعه و اسناد بالادستی و عنایت جدی به مسائل بومی در منطقه، گامهای اساسی در راستای ارتقاء امکانات رفاهی، بهداشتی ، ورزشی، مشاوره ای و حل مشکلات موجود بردارد.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه از شهریور ماه سال 92 در کنار فعالیتهای روزمره خود از جمله تغذیه، خوابگاه، وام، فعالیتهای ورزشی، مشاوره های دانشجویی، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و ... با تدوین سند راهبردی، پروژه های جدید و متعددی را طراحی و اجرا نموده است که براساس آنها برنامه های بدیع و جدیدی در سرلوحه فعالیت های مختلف زیر مجموعه های این معاونت قرار گرفته است، یادآور شد: کسب رتبه اول کشوری در ایجاد رستورانهای آزاد با حضور بخش خصوصی در دانشگاه، سرو سامان دادن به خوابگاههای غیر دولتی استان، اجرای طرح تاک (تنوع، انتخاب، کیفیت) و صرفه جویی قابل توجه در هزینه های تغذیه از طریق اصلاح آنالیز غذایی و ... از جمله این برنامه ها است.

به گفته وی حذف خوابگاه شهرک امام (ره) و تکمیل خوابگاه نیمه تمام فجر با اخذ وام از بانک معین، صنعتی سازی رستوران سلف مرکزی با تجهیزات جدید برای اولین بار در دانشگاه های کشور، ایجاد چمن مصنوعی با مشارکت شهرداری و شورای شهر، اختصاص خوابگاه به صددرصد دانشجویان، جذب دانشجویان غیر ایرانی با ایجاد اداره دانشجویان غیر ایرانی، حضور بخش خصوصی در داروخانه و دندانپزشکی مرکز بهداشت و .. از دیگر دستاوردهای این معاونت است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در خاتمه تاکید کرد: برای تحقق این برنامه ها جا دارد از هیات رئیسه دانشگاه، مدیریت های مختلف در دانشگاه مخصوصاً مدیریت های حوزه دانشجویی که برای تحقق ماموریت های فوق با کار جهادی در کنار ما بودند کمال تشکر را داشته باشم.

 


نظر شما :