انتخاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان شیمیدان برجسته کشور

علیرضا ختایی، استاد دانشگاه تبریز از سوی انجمن شیمی ایران، به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال ۹۷ انتخاب شد.

در همین ارتباط به امضای مجتبی شمسی‌پور رئیس انجمن شیمی ایران لوح سپاسی اهداء شده که در آن آمده است: جهان سرشار از رازهاست و برای شکوفایی این رموز، دنیا نیازمند دستان پرتوان و اندیشه‌های پویای مردان و زنان بلند همتی است که در طی نمودن این مسیر پرفراز و نشیب سختی‌ها را به جان می‌خرند تا نسل‌های امروز و فردا بر اراده والایشان درود فرستند و ما شاد از آنیم که در کنار چنین عزیزانی هستیم.

عنوان استاد برجسته شیمی کاربردی کشور در سال ۱۳۹۷ نامی است که به پاس یک عمر تلاش بی وقفه تان در جهت ارتقای این دانش و تربیت دانش پژوهان شایسته در این عرصه برزانده شماست.

ختایی، استاد تمام گروه شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز به عنوان چهره علمی شناخته شده کشورمان و حتی جهان است. این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در حال حاضر جزو دانشمندان یک درصد برتر جهان است.

یادآور می‌شود: علیرضا ختایی، استاد تمام گروه شیمی کاربردی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و جزو دانشمندان یک درصد برتر جهان بوده و چاپ ۳۴۵ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه ۱۶۹ مقاله در سمینار‌های علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای ۱۹ طرح تحقیقاتی، چاپ دو جلد کتاب به زبان فارسی و ۱۳ جلد به زبان انگلیسی، ثبت هفت اختراع، عضو هیئت تحریریه (Editorial board) هشت مجله علمی، پژوهشگر برتر گروه علوم پایه کشور و کسب جوایز مختلف پژوهشی و مدیر امور فناوری، رئیس گروه همکاری‌های فناوری و رئیس کمیته بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) دانشگاه تبریز از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است. 

 

انتهای پیام/ش

استاد دانشگاه تبریز به عنوان شیمیدان برجسته کشورانتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار