تجلیل از ۱۷۰ دانشجوی ورزشکار و افتخار آفرین دانشگاه تبریز

۰۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۹ کد : ۷۲۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۳۷


در آیینی از 170 دانشجوی ورزشکار و افتخار آفرین دانشگاه تبریز مسابقات دانشگاه های منطقه 3 کشور تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین با بیان اینکه ورزش هدف نیست بلکه وسیله رسیدن افراد برای تعالی بیشتر است، گفت: ورزش بهترین ابزار برای رسیدن به موفقیت های بالاتر است و از این رو ضروری است متولیان و دستگاه های ذی ربط بیش از اینها در این زمینه سرمایه گذاری کنند.
دکتر محمد رضا پور محمدی، در ادامه برگزاری تمرینات منظم و  برپایی مسابقات ورزشی در سطح دانشگاه ها، منطقه و حتی ملی را برای کسب افتخارات زیاد دانشجویان در سطح ملی و جهانی تعیین کننده بیان کرد و افزود: برای رسیدن به مراتب بالاتر در هر کاری از جمله در رشته ورزشی تلاش و کوشش به همراه برنامه ریزی نیاز است که در صورت توکل به خدا می توان به درجه عالی رسید.
 مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز نیز در این آیین ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری مسابقات در سطح دانشگاه های منطقه 3 کشور گفت: مسابقات انتخابی دانشگاه های منطقه 3 کشور در بخش پسران در 14 رشته و دختران نیز در 11 رشته برگزار شد که در این دوره دانشجویان دانشگاه تبریز در اکثر رشته ها مقام برتر را بدست آوردند.
دکتر سعید اهری زاد در ادامه توسعه فعالیت های ورزشی در بین دانشگاهیان و تجهیز و ارایه خدمات بهتر را از جمله سیاست های کلان این مدیریت بیان کرد و افزود: این دانشگاه پتانسیل های زیادی در این راستا دارد به طوریکه در ارزیابی ها چند سال اخیر وزارت علوم این مرکز 9 بار برتر انتخاب شده است.
به گفته وی مدیریت تربیت بدنی این دانشگاه با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان تلاش خود را مصروف این داشته است که با برنامه ریزی دقیق و اجرای منظم برنامه های تدوین شده، استعداد سرشار و توان بالقوه قشر جوان دانشجویان را در مسیر تعالی و شکوفایی قرار دهد.
همین گزارش حاکی است: در پایان این مراسم از 170 دانشجوی مقام مقام آور دانشگاه تبریز در مسابقات دانشگاه های منطقه 3 کشور  و رشته های بدمینتون، بسکتبال، تکواندو، تنیس روی میز، دوومیدانی، شنا، کاراته، والیبال، هندبال، جودو، کشتی آزاد و فرنگی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

 

 


( ۲ )

نظر شما :