نمایشگاه خیریه بهار مهربانی در دانشگاه تبریز گشایش یافت
نمایشگاه خیریه بهار مهربانی در دانشگاه تبریز گشایش یافت

دومین نمایشگاه و بازارچه خیریه تحت عنوان بهار مهربانی ظهر امروز از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز گشایش یافت. به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل از فارس، این نمایشگاه امروز در ۱۲ غرفه با حضور شهردار تبریز و جمعی از مسوولان دانشگاه تبریز و شهر تبریز افتتاح شد. این نمایشگاه بیشتر با […]

دومین نمایشگاه و بازارچه خیریه تحت عنوان بهار مهربانی ظهر امروز از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شیمی دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل از فارس، این نمایشگاه امروز در ۱۲ غرفه با حضور شهردار تبریز و جمعی از مسوولان دانشگاه تبریز و شهر تبریز افتتاح شد.

این نمایشگاه بیشتر با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه و به خصوص کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

در این بازارچه هنرهای دستی دانشجویان از جمله صنایع دستی، گل های زینتی، آشپزی و لوازم و بازیهای رایانه ای در معرض فروش گذاشته شده و عواید آن به کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

این نمایشگاه از پنجم تا نهم اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در محل دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

گزارش فارس حاکی است، همه سالانه نمایشگاه خیریه «عیدونه» و بازارچه خیریه دیگری از سوی کانون آینه دانشگاه تبریز دایر می شود که عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک های خیریه جمع شده در این نمایشگاه نیز برای امور خیریه و کمک به کودکان مبتلا به سرطان اعطا می‌شود.