به مناسبت دهه مبارک فجر؛ مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز غبار روبی و عطر افشانی شد

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۶ کد : ۶۶۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۲

  به مناسبت دهه مبارک فجر، مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز با حضور جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه غبارروبی و عطرافشانی  شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام محمد انوری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در این آیین با گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشان، شهدای گرانقدر و شهدای دانشگاه تبریز گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی دو عنصر رهبری و حضور مردم بسیار مهمّ، تأثیرگذار و تعیین کننده بودند.

به گفته وی این انقلاب که در سال 57 به پیروزی رسید با رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) ممکن شد، از بحرانها گذر نمود و در حال حاضر مقام معظم رهبری هدایت کشتی انقلاب را برعهده دارند و در طی نزدیک به 30 سال آن را به بهترین نحو مدیریت کرده اند و همگان به این امر اذعان دارند.

حجه الاسلام انوری حضور مردم را نیز در پیروزی، تثبیت و پیشرفت انقلاب بسیار مهم توصیف کردند و افزودند هر موقع انقلاب به خطر افتاده این مردم با بذل جان و مال خود از آن حفاظت نموده اند.

همین گزارش حاکی است: در این آیین، جمعی از اعضای هیات رییسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، با اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا پرداختند.

مداحی،عزاداری و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام از دیگر بخش های این مراسم بود.

 


نظر شما :