تجلیل از کارمندان بازنشسته دانشگاه تبریز

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۴ کد : ۱۹۲۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۶۷


در آیینی از 5 نفر از کارمندان بازنشسته بخش های مختلف دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این مراسم در دفتر رئیس دانشگاه برگزار و در این آیین به سپاس30 سال فعالیت و خدمات 5 نفر از کارمندان( حسن برومند از واحد مدیریت امور فناوری، داود الیاسی از دانشکده فیزیک، محمد علی بابایی از دفتر ریاست، الیاس جلیلی از واحد مدیریت حراست و محمد ایرانیان از دانشکده مکانیک) تجلیل بعمل آمد.  
دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، در این مراسم ضمن قدردانی و سپاس از تلاش های این کارکنان در بخش های مختلف این دانشگاه گفت: فعالیت در محیط های علمی، آموزشی و فرهنگی افتخار بزرگی برای هر فرد است که نصیب شما عزیزان شده و امروز بعد از 30 سال خدمات صادقانه از دانشگاه تبریز بازنشسته می شود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بازنشستگان با کوله باری از تجربه، تخصص و دانش؛ سرمایه های ارزشمند این دانشگاه هستید، تصریح کرد: شما عزیزان باید همچنان دانشگاه را برای رسیدن به موفقعیت های بیشتر حمایت و پشتیبانی کنید.
رئیس دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود توجه و رسیدگی به برخی مشکلات و دغدغه های بازنشستگان را وظیفه هر دستگاه و نهاد دانست و یادآور شد: ما مسئولان دانشگاه نیز در حد توان و در چارچوب قانون از شما حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.


( ۳ )

نظر شما :