انتخاب کتاب اساتید دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برتر در جشنواره کتاب درسی دانشگاهی

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۱۹۲۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۳
کتاب اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز که توسط انتشارات این دانشگاه به چاپ رسیده، در نخستین جشنواره کتاب درسی دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی به عنوان یکی از آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کتاب روان شناسی در مربیگری ورزشی، ترجمه دکتر‌ سیدحجت زمانی ثانی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و صبا محمدعلی‌نژاد، ویراستاری علمی دکتر محمد تقی اقدسی، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و با ویراستاری ادبی دکتر محمد خاکپور عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در نخستین جشنواره کتاب درسی دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی به عنوان یکی از آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.  
کتاب «روان شناسی در مربیگری ورزشی»، با تکیه بر جدیدترین پژوهش ها و نظریات، ابزارها و تکنیک های روانی معرفی می شود تا برای رسیدن به بهترین عملکرد در ورزشکاران خود از آنها استفاده کنند. اثر حاضر مشتمل بر شش فصل جدید درباره استفاده از اصول خودتعیینی در مربیگری، ایجاد جو مطلوب انگیزشی، افزایش انگیزه، ایجاد نگرش ضد دوپینگ، ترویج موقعیت های چالشانگیز و آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی است.
این کتاب از سوی انتشارات دانشگاه تبریز منتشر شده است.
لازم به ذکر است؛ نخستین جشنواره کتاب درسی دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی با تجلیلی از برگزیدگان این جشنواره با حضور دکتر داود مهدوی‌زادگان، رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی، دکتر حسین‌علی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق(ع) و دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی همزمان با سالروز تأسیس «سمت» در محل سالن همایش‌های این سازمان برگزار و بر اساس اعلام دبیرخانه آن، ۴ اثر به عنوان آثار برگزیده این جشنواره انتخاب شدند و ۹ اثر دیگر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

آثار برگزیده و شایسته‌ی تقدیر (کلیک کنید)

 


( ۱ )

نظر شما :