دیدار ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل با رئیس دانشگاه تبریز

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۸۵۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۸۶


ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل  در دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه تبریز بر توسعه همکارهای مشترک با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های دو طرف تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه  تبریز، دکتر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در این دیدار که در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه ارتش مایه افتخار، عزت و اقتدار کشورمان است، تصریح کرد: امروزه امنیت، اقتدار، آرامش و عزت ایران اسلامی به خاطر از جان گذشتگی، فداکاری و ایثار نیروهای مسلح و در این میان ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی افزود: همه تلاش ها و فعالیت های شما عزیزان در عرصه های مختلف به خاطر اقتدار و عزت نظام بوده است که ملت ایران به داشتن چنین نیروهایی افتخار می کند.
رئیس دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه این دانشگاه با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که در بخش های مختلف دارد، آماده هرگونه توسعه همکاری مشترک با دیگر دستگاه ها و نهادها برای اقتدار و شکوفاهیی کشورمان است.
امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی ارشد نظامی ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در این آیین ضمن ابراز حرسندی در حضور در دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی به خاطر پروش نخبگان و آینده سازان کشورمان مکان مقدسی و با ارزشی است که دانشگاه تبریز نیز بدلیل داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف، همیشه و در همه حال پیشگام تولید علم و دانش در کشورمان بوده است که این مایه افتخار ماست.

 

 


( ۲۳ )

نظر شما :