انتصاب سرپرست جدید اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز

1401/03/31 - 11:32 - کد خبر: 66211 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، سعید جعفری راد عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز به سمت سرپرست اداره امور دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه منصوب شد.            

به گزارش نصر، در حکم انتصاب وی آمده است: با توجه به تجارب و سوابق ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، بدین وسیله از تاریخ صدور حکم حاضر و با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان سرپرست اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه منصوب می شوید. امید است با تکیه بر شایستگی خویش و همکاری و هم فکری با سایر دست اندرکاران در ایفای وظیفه محوله موفق و موید باشید.
خاطر نشان می شود: سعید جعفری راد دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه تبریز است. مشاور مدیر عامل و رییس گروه مشاوران سازمان صنایع و معاون استان، مدیر نمونه صنعتی سال ۲۰۰۷ میلادی بخش صنعتی سازمان ملل در ایران، چاپ ۵۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه ۵۰ مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف ۶ فصل کتاب دایرالمعارف پلیمرها در پزشکی انتشارات تیلور و فرانسیس و ترجمه یک کتاب، انجام ۳طرح برون دانشگاهی و ۱۸طرح درون دانشگاهی و ... از جمله سوابق اجرایی و علمی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.
یادآور می شود: پیش از این دکتر رضا محمدی عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز این سمت را برعهده داشت.
انتهای پیام/
انتصاب سرپرست جدید اداره امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار