اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دانشگاه تبریز زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد

معاون اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، گفت: دانشگاه تبریز قبلا هم میزبان المپیاد دانشجویی بود و زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی در این دانشگاه فراهم است.

دانشگاه تبریز زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی المپیاد دانشجویی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا قاسم‌نژاد بعد از بازدید از محل برگزاری المپیاد دانشجویی کشور اظهار داشت: در ابتدا کمال تشکر از دانشگاه تبریز به واسطه پذیرش و قبول مسوولیت میزبانی برگزاری بزرگترین رویداد ملی ورزش دانشگاهی را دارم و ان‌شاءالله در تابستان ۱۴۰۱ المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز را برگزار خواهیم کرد؛ امروز نیز جلسه هماهنگی با مسوولان دانشگاه و بازدید از محل برگزاری مسابقات به اتفاق مسوولان انجمن‌های ورزشی را ‌داشتیم و استقبال خوبی از مسوولان دانشگاه تبریز، شاهد بودیم.

وی گفت: با شیوع ویروس کرونا بیش از دو سال است که فعالیت‌های ورزشی در دانشگاه‌ها تعطیل شده و این المپیاد نقطه امیدی است تا شاهد ایجاد شور و اشتیاق و زنده کردن تعاملات اجتماعی در بین دانشجویان باشیم و بتوانیم برای ۵ هزار دانشجو که سفیران ورزش‌های دانشجویی کشور از اقصی نقاط کشور هستند، میزبانی خوبی داشته باشیم.

معاون اداره‌کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، افزود:‌ از ۱۷ تا ۲۶ تیر ماه در ۱۰ رشته ورزشی المپیاد دختران و از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد المپیاد پسران در ۱۲رشته ورزشی خواهیم داشت و ورزشکاران حاضر، منتخبین مسابقات مناطق کشور که در حال برگزاری است، هستند و بدین ترتیب بهترین‌های ورزش دانشگاهی در المپیاد حضور خواهند داشت همچنین با هماهنگی فدراسیون‌های ورزشی از بهترین کادر فنی رشته‌ها در المپیاد بهره خواهیم برد.

وی در مورد میزبانی المپیاد دانشجویی توسط دانشگاه تبریز تصریح کرد: قرار بر این شد که المپیاد را به بهانه  بازگشایی دانشگاه‌ها و ایجاد شوق و اشتیاق بین دانشجویان امسال برگزار کنیم و با توجه به اینکه دانشگاه تبریز به همراه چند دانشگاه دیگر درخواست میزبانی مسابقات را داده بود و در سال ۱۳۷۶نیز میزبان مسابقات پسران بوده و سوابق خوبی در میزبانی مسابقات دیگر هم  داشت و استقبال خوب مسوولان این دانشگاه برای برگزاری این رویداد، دانشگاه تبریز انتخاب و کارهای مربوط به میزبانی آغاز که همکاری‌های خوبی هم از سوی دانشگاه تبریز شاهد هستیم و امیدواریم میزبانی خوبی را هم از دانشگاه تبریز داشته باشیم.

قاسم‌نژاد یادآور شد: در حوزه ورزش دانشجویی در اداره‌کل تربیت بدنی برای هر رشته یک مسوول انجمن با اولویت‌های دانشگاهی بودن، تخصصی بودن، مورد تأیید فدراسیون و اداره‌کل و وزارت علوم انتخاب می‌کنیم و افرادی که امروز در این بازدید حضور دارند، نخبگان هر رشته بوده و در فدراسیون مربوطه دارای سمت‌هایی چون نایب رئیسی و یا مربی تیم‌های ملی هستند و هماهنگی و تعاملی خوبی با فدراسیون دارند.

وی در مورد بازدید امروز گفت: حتی در برگزاری المپیک هم هیاتی از امکانات کشور میزبان بازدید و طبق چک لیست، نیازها و نواقص را اعلام و بازسازی‌ها و تمهیدات لازم صورت می‌گیرد. خوشبختانه ما در بازدیدی که از امکانات دانشگاه تبریز داشتیم زیرساخت‌های خوبی برای برگزاری مسابقات شاهد بودیم و فقط یک سری پیشنهادات برای بهتر برگزار شدن مسابقات ارائه خواهد شد.

وی نوید حضور تماشاگران در مسابقات را داده و متذکر شد: مسابقات با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و چه بسا درخواستی‌هایی داشتیم که از خارج دانشگاه برای دیدن مسابقات بیایند و با هماهنگی انتظامات دانشگاه هیچ مانعی برای حضور تماشاگر در مسابقات دانشجویی نخواهیم داشت و پروتکل‌های بهداشتی کمیته ملی مبارزه با شیوع کرونا، رعایت خواهد شد تا مسابقات با کمترین دغدغه برگزار شود.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول