در بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور صورت گرفت:

تجلیل از رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برگزیده پژوهش

1400/09/28 - 16:06 - کد خبر: 56083 نسخه چاپی

نصر: در بیست‌ودومین مراسم معرفی پژوهش‌گران و فناوران برتر کشور، از رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برگزیده پژوهش و فناوری و بهنام محمدی ایواتلو به عنوان پژوهشگر گروه فنی و مهندسی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش نصر، در بیست‌ودومین مراسم معرفی پژوهش‌گران و فناوران برتر کشور که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزرای کشور و علوم در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، آذربایجان شرقی به همراه استان‌های فارس و گیلان، به عنوان استان‌های برتر در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شدند.
بر این اساس، استاندار آذربایجان شرقی و رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامیان برگزیده پژوهش و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتخاب استانداران برگزیده حامی پژوهش و فناوری، براساس مستندات برنامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی استانداری‌ها از سوی وزارت کشور انجام شده و استان آذربایجان شرقی برای چهارمین بار است که در سال‌های اخیر موفق به کسب این مقام شده است.
لازم به ذکر است؛ در این آئین همچنین از ۲۳ پژوهش‌گر و فناور برتر کشور تجلیل و قدردانی شد که از دانشگاه تبریز دکتر بهنام محمدی ایواتلو پژوهشگر گروه فنی و مهندسی جزو یکی از برگزیدگان این دوره بوده است.
 انتهای پیام/
تجلیل از رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامی برگزیده پژوهش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار