خبر/

آغاز مطالعات فاز دوم دانشکده فنی مهندسی فرآیند دانشگاه تبریز

1400/08/17 - 12:19 - کد خبر: 53852 نسخه چاپی

نصر: با اتمام و تصویب مطالعات فاز اول دانشکده فنی مهندسی فرآیند دانشگاه تبریز، عملیات فاز دوم این طرح آغاز گردید.

به گزارش نصر، طی جلسه‌ای که با حضور نمایندگان دانشگاه تبریز و نماینده مجموعه کارخانجات مهر اصل به همراه نماینده شرکت مشاور طرح برگزار شد، مطالعات فاز اول این طرح شامل انتخاب مشاوران، بررسی های فنی (مطالعات ژنوتکنیکی و توپوگرافی) و تهیه نقشه های مقدماتی طرح اولیه پیشنهادی در خصوص سازه، معماری و تأسیسات فنی پروژه موردبررسی قرار گرفت.
در این جلسه، ضمن ارائه پیشنهاد‌ها مقرر شد با توجه به تأیید فاز اول طرح، اقدامات فاز دوم طرح و عملیات اجرایی لازم بر اساس مصوبات فاز اول به عمل آید.
شایان‌ذکر است دانشکده مهندسی فرآیند، طی تفاهم نامه ای که در سال 1399، بین دانشگاه تبریز و  گروه کارخانجات تولیدی مهر اصل به امضا رسید، توسط خانواده مرحوم مهندس سید رضا مقیمی اصل، بنیانگذار گروه کارخانجات تولیدی مهر اصل و پیشکسوت صنعت و خیر تبریزی، در فضایی به مساحت 1700 متر زیربنا با هزینه تقریبی یک‌صد میلیارد ریال احداث  خواهد شد.
همچنین  یک‌صد میلیارد ریال  جهت تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه ها هزینه خواهد شد. لازم به ذکر  است باهدف تقویت همکاری‌ صنعت و دانشگاه، بعد از احداث و تجهیز این دانشکده، بخشی از فارغ‌التحصیلان آن توسط گروه کارخانجات تولیدی مهر اصل جذب خواهند شد.
انتهای پیام/
آغاز مطالعات فاز دوم دانشکده فنی مهندسی فرآیند دانشگاه تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار