بهره برداری از محل جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت و واحدهای اداری پردیس های دانشگاه تبریز

1400/06/09 - 15:52 - کد خبر: 49958 نسخه چاپی

نصر: با تجهیز، مرمت و توسعه سه طبقه از ساختمان فنی شماره ۷ دانشگاه تبریز، دانشکده مهندسی شیمی و نفت و پردیس های این دانشگاه به این ساختمان انتقال یافت.

به گزارش نصر، مرمت و توسعه سه طبقه از ساختمان فنی شماره ۷ دانشگاه تبریز برای استقرار دانشکده مهندسی شیمی و نفت و پردیس های این دانشگاه که به همت و تلاش مدیریت امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی صورت گرفته است، بالغ بر 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
بر پایه همین گزارش، در همین ارتباط، رییس دانشگاه، معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و جمعی از مدیران با حضور و بازدید از ساختمان فنی شماره ۷ از استقرار، تجهیز و نحوه ارایه فعالیت و خدمات این دو واحد (دانشکده مهندسی شیمی و نفت و پردیس های دانشگاه) در محل جدید قرار گرفتند.
 یادآور می شود: مجوز تأسیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت در سال ۱۳۹۰ از هیئت رئیسه دانشگاه صادر شده و هم اکنون در این دانشکده در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته مهندسی شیمی دانشجو پذیرش می شود.
همچنین در ادامه این بازدید، هیات رییسه و جمعی از مدیران دانشگاه  با حضور در محل خوابگاه فجر درجریان نحوه پیشرفت کارهای توسعه ای و عمرانی شامل مکان های ورزشی و محوطه سازی این خوابگاه قرار گرفتند.
همچنین این دانشگاه با پشتوانه بیش از ۷۰ سال سابقه موثر در زمینه آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از کشور و با توجه به برنامه های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی خود، پردیس بین المللی ارس را راه اندازی نموده است. این پردیس در واقع واحدی از مجموعه دانشگاه تبریز است که در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس(جلفا) که جاذبه های توریستی و تجاری فراوانی را نیز دارا می باشد، به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی در این منطقه تاسیس و در ابتدا و از مهر ماه ۱۳۸۸ با پذیرش دانشجو در ۴ رشته مقطع کارشناسی  شروع به فعالیت نموده و در حال حاضر با افزایش تعداد رشته ها به حدود ۴۰رشته درمقطع کارشناسی ارشد و ۴۵ رشته دکتری تخصصی در پردیس بین المللی ارس و ایجاد و راه اندازی پردیس خودگردان تبریز در سال ۹۲ و پذیرش در حدود ۱۹۰ رشته کارشناسی ارشد و ۸ رشته دکتری، فعالیتهای علمی خود را ارتقاء داده است.
انتهای پیام/
بهره برداری از محل جدید دانشکده مهندسی شیمی و نفت و واحدهای اداری پردیس های دانشگاه تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار