خبر/

رکاب زنی دو کارمند دانشگاه تبریز از تبریز تا قله سبلان و صعود به این قله

1400/04/20 - 13:46 - کد خبر: 47239 نسخه چاپی

نصر: دو نفر از کارشناسان دانشگاه تبریز در چهارچوب یک برنامه فرهنگی و ورزشی مسیر تبریز (دانشگاه تبریز) تا قله سبلان را با دوچرخه رکاب زده و در پایان برنامه به قله سبلان صعود کردند.

به گزارش نصر، رضا سلمانی و اکبر باقری آذر در این برنامه ورزشی و فرهنگی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 تیر ماه مسیر تبریز-اهر-مشگین شهر و شابیل را با دوچرخه پیمودند و پس از یک روز استراحت، در روز جمعه به قله سبلان صعود کردند.
 برنامه رکاب زنی مسیر تبریز (دانشگاه تبریز) تا قله سبلان با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در قالب برنامه چهار روزه در بازه زمانی 15 لغایت 18 تیر سال 1400 اجرا گردید.
این همکاران هدف از اجرای این برنامه را تشویق و ترغیب همکاران دانشگاهی به انجام فعالیت های ورزشی، ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ سلامت و فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده از وسائط نقلیه سبز و از همه مهمتر اعتلای شهرت و آوازه دانشگاه تبریز عنوان نمودند.
 
 
به گفته آنان اجرای چنین برنامه هایی اثرات سازنده و مثبت اجتماعی و فرهنگی چشمگیری بر ایجاد انگیزه، ترغیب همکاران به انجام فعالیت های ورزشی و افزایش نشاط اجتماعی و امید به زندگی در بین همکاران محترم دانشگاه دارد.
این دو نفر که سابقه رکاب زنی جاده ای نظیر رکاب زنی دور دریاچه ارومیه، آستار تا ساری، بندرعباس تا مشهد، شیراز تا بوشهر، تبریز تا نخجوان و چندین برنامه رکاب زنی کوتاه دیگر را در کارنامه خود دارند، برنامه بعدی خود را رکاب زنی مسیر تبریز تا قله آرارات (آغری داغی) در کشور ترکیه عنوان نمودند، که در صورت مساعد بودن شرایط و صدور مجوزهای لازم در مرداد ماه 1400 انجام خواهند داد.
انتهای پیام/
رکاب زنی دو کارمند دانشگاه تبریز از تبریز تا قله سبلان و صعود به این قله نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار