کتابخانه منابع "ترکی و آذربایجان شناسی" در کتابخانه دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد+تصاویر

کتابخانه منابع "ترکی و آذربایجان شناسی" در کتابخانه دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد+تصاویر

گروه استان‌ها - بخش منابع ترکی و آذربایجان شناسی کتابخانه دانشگاه تبریز برای نخستین بار در کشور با حضور عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی عتف در دانشگاه تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بخش منابع ترکی و آذربایجانشناسی و بخش خدمات اطلاعاتی به نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز افتتاح شد.

در مراسم افتتاح بخش منابع ترکی کتابخانه بزرگ دانشگاه تبریز، روح الله متفکر آزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه تبریز را با توجه به جایگاه تبریز ضروری دانست و گفت: زبان ترکی از پتانسیل بالایی در انتقال گفتمان انقلاب اسلامی برخوردار است.

به گزارش تسنیم، مجموعه منابع ترکی و آذربایجان شناسی دانشگاه تبریز بیش از 2000 عنوان کتاب ترکی با رسم الخط های مختلف انتشار یافته در ایران، آذربایجان و ترکیه را شامل می‌شود که کتب این مجموعه به سی هزار جلد افزایش می‌یابد.

در کنار سایر بخش‌های کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز به عنوان مرجع بزرگ کتب علمی آذربایجان شرقی، بخش خدمات اطلاعاتی به نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز هم افتتاح شد.

انتهای پیام/111/ش

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon