اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعطای بورسیه تحصیلی شهریار به دانشجویان ممتاز بین‌المللی دانشگاه تبریز

رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز به دانشجویان ممتاز بین‌المللی بورسیه تحصیلی شهریار اعطا می‌کند.

اعطای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میررضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تبریز در راستای اهداف کلان خود در زمینه گسترش تبادلات علمی و فرهنگی بین‌المللی و نیز فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل مناسب برای دانشجویان ممتاز بین‌المللی (خارجی)، هر ساله به تعدادی از متقاضیان واجد شرایط  تحصیل در دانشگاه تبریز و یا دانشجویان بین‌المللی شاغل به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای بورسیه کامل و یا بورسیه درصدی تحصیلی ( با اعمال در شهریه‌ها و سایر هزینه‌ها) اعطا می‌نماید.

وی افزود: نام این برنامه بورسیه به افتخار شاعر و ادیب  بلندآوازه خطه آذربایجان و میهن عزیزمان استاد شهریار، به‌نام "بورسیه شهریار" نامگذاری شده است و افراد واجد شرایط این برنامه با عنوان "بورسیه شهریار"  مشغول تحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه تبریز در مورد نحوه ثبت‌نام و  ارسال درخواست‌های متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی شهریار، افزود: درخواست‌ها در بازه زمانی اعلام شده، توسط مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دریافت می‌شوند و پس  از بررسی مدارک ارسالی در شورای پذیرش  دانشجویان  بین‌المللی براساس معیارهای تعیین شده، به واجدین شرایط بورسیه تحصیلی تعلق خواهد گرفت.

مجیدی، اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی را از مصوبات اخیر هیات امنای دانشگاه برشمرد و افزود: طی سال‌های اخیر، توجه ویژه به فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه تبریز براساس ویژگی‌های دانشگاه‌های کارآفرین با اثرگذاری اجتماعی، در برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها  مد نظر قرار گرفته است که یکی از  اثرات ملموس آن، در ارتقای  قابل توجه رتبه دانشگاه در نظام‌های رتبه‌بندی ملی و بین‌المللی مشهود بوده است.

خاطرنشان می‌شود؛ متقاضیان برای کسب اطلاعات  بیشتر در خصوص برنامه "بورسیه  شهریار" می‌توانند به وبگاه مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی مراجعه کنند.

انتهای پیام/60007/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول