رئیس دانشگاه تبریز در آیین کلنگ زنی کارگاه تخصصی مرکز رشد و فناوری/

امروز، روز مبارکی در دانشگاه تبریز است

1400/01/23 - 15:21 - کد خبر: 40780 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه امروز جز روزهای بزرگ در دانشگاه تبریز است، گفت: افتتاح شتابدهنده میزبان و کلنگ زنی کارگاه تخصصی مرکز رشد و فناوری اتفاق مبارکی است.

به گزارش نصر، میررضا مجیدی، در آیین افتتاح شتابدهنده میزبان واحد آذربایجان شرقی و کلنگ زنی کارگاه تخصصی مرکز رشد و فناوری  در دانشگاه تبریز با بیان اینکه در سی سال گذشته شدکت های دانش بنیان در سطح دنیا،رشد چشمیگیری داشته اند، گفت: ما کمی دیر این حرکت را آغاز کردیم و امروز باید بدانیم که صاحبان ایده های جدید در راه اندازی مجموعه خود و تجاری سازی محصولاشان نیاز به حمایت های مادی و معنوی دارند .
رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه شتابدهنده ها نقش پررنگی در برآورده کردن این نیاز شرکت های دانش بنیان دارند، ادامه داد: مشاوره حقوقی، مالی و... از حمایت هایی است که یک شتابدهنده برعهده دارد.
وی افزود: بحث ارتباط دانشگاه و صنعت هدفی بود که سال ها دنبال آن بودیم و تلاش داشتیم پلی برای ارتباط ایجاد کنیم که امروز اتصال صاحبان ایده به شتابدهنده این ارتباط را ایجاد کرد و قطعا راه هموارتر خواهد شد‌.
وی با بیان اینکه صنایع بزرگتر همیشه از تجربیات درونی خود استفاده می کنند تا با چالش های خود کنار بی آیند، اضافه کرد: به دلیل مشکلات متعدد و تحریم ها، دیگر روش های سنتی و تجربیات چندان راه گشا نیست و باید از شرکت های پیشرفته از صاحبان اندیشه های نو استفاده کنند.
مجیدی گفت: کرونا دنیا را ودار به قدم و حرکت های بزرگی کرد، در آموزش وارد سبکی جدیدی شدیم، دنبال شهر هوشمند بودیم اما  یکباره وارد تجارت الکترونیک شدیم.
وی ادامه داد: دانشگاه تبریز افتخار دارد با شرکت های بزرگ و صنعتی ایران و دانشگاه های برتر کشور و دنیا در تعامل است و این خود یک ظرفیت است.
وی با بیان اینکه امروز جز روزهای بزرگ در دانشگاه تبریز است، گفت: افتتاح شتابدهنده میزبان و کلنگ زنی کارگاه مرکز رشد و فناوری اتفاق مبارکی است.
انتهای پیام/
امروز، روز مبارکی در دانشگاه تبریز است گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار