خبر/

پیش همایش «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر و استکبارستیز» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

1399/10/16 - 10:43 - کد خبر: 35321 نسخه چاپی

نصر: پیش همایش دانشجویی «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر استکبارستیز» با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی، روز پنج شنبه 18دی ماه از ساعت 10 الی 12 در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، مسئول کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بعد بین المللی همایش و شخصیت فراملی شیخ شهید، این پیش همایش با حضور تعدادی از دانشجویان داخلی و خارجی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
حجت محمدی با اشاره به اینکه اساتید تاریخ و علوم سیاسی در این مراسم به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت، گفت: علاوه بر اساتید حاضر در محل پیش همایش، ارتباط تصویری نیز با اساتید دیگر از تهران خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور وبیناری در برنامه، از طریق لینک Vc5.tabrizu.ac.ir/jamee اقدام کنند، افزود: در این پیش همایش، سخنرانان برنامه درخصوص استکبارستیزی که دغدغه همه آزادی خواهان جهان است، به ارائه مطالب خواهند پرداخت.
محمدی بیان کرد: همایش بین المللی «شیخ شهید محمد خیابانی» اواخر سال‌جاری و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت آن مبارز استکبار ستیز در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
پیش همایش «شیخ شهید محمدخیابانی، مصلح بصیر و استکبارستیز» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار