ارسال بسته های فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۸ کد : ۱۳۲۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۶


بیش از 2 هزار بسته ی فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز از طریق پست ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: با شروع مهرماه هر سال، دانشگاه تبریز میزان دانشجویان ورود های جدید می شد که امسال به خاطر شیوع کرونا و شرایط خاص لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، دانشگاه های کشور نتوانستند به صورت فیزیکی پذیرای این عزیزان باشند. لذا از طریق فضای مجازی ثبت نام ها و دیگر امور مربوطه صورت گرفت.  
دکتر اصغر ایزدی جیران افزود: ستاد استقبال دانشگاه تبریز در سال های قبل برای حضور دانشجویان نوورودی اقداماتی از قبیل تشکیل واحد پذیرش در بخش های مختلف دانشگاه برای راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان، اهدای گل،  برپایی غرفه های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی شامل(محل ثبت‌نام، مراحل ثبت‌نام، محل ادارات آموزش و دانشکده‌ها، محل خوابگاه‌ها و...) انجام می داد که مقرر شد امسال، علاوه بر راهنمایی لازم از طریق سایت ها و فضای مجازی، بسته های فرهنگی نیز به منزل این دانشجویان ارسال شود.
وی در ادامه افزود: این بسته ی فرهنگی شامل کیف سمیناری دانشجویی، تقویم دانشجویی، نهج البلاغه و کتاب هایی برای مطالعه، کارت دانشجویی، کارت پستال پیام رئیس دانشگاه، بروشور معرفی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، بن خرید کتاب، هدیه اینترنتی رایکارت، بروشور  گردشگری آذربایجان شرقی، نقشه دانشگاه تبریز، کاتالوگ های معرفی تشکل های دانشجویی، دفتر یادداشت و... بود که از طریق اداره پست، به آدرس منزل دانشجویان ارسال شد.
به گفته وی در کنار این اقدامات، مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز نیز اقداماتی انجام داد که فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه و با همراهی، مشارکت و همکاری گروه های مختلف دیگر تشکّل های دانشجویی، علمی و فرهنگی این دانشگاه در زمینه های مختلف رسانه ای، فرهنگی، علمی، آموزشی اقدامات خوبی از قبیل پاسخگویی تلفنی به سوالات دانشجویان ورودی جدید، تشکیل کانال های مختلف در شبکه های اجتماعی و ... از آن جمله است.

 


( ۱۵ )

نظر شما :