بیانیه بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز بمناسبت اولین سالگرد عروج عارفانه و عاشقانه سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۲ کد : ۱۳۱۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۸

 


وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ... 


   بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ استکبار جهانی و رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی، برگ دیگری بر دیوان سیاه و کبود خود و تاریخ جعلی و اهریمنی‌شان افزودند و با نیرنگی که  ناشی از ترس و وحشت آنان از قدرت ایمان، درایت، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری دو فرماندهان رشید جبهه مقاومت در منطقه بود، اقدام به ترور ناجوانمردانه و البته بُزدلانه آنان کردند. اکنون یک سال از عروج مردانه و حسرت‌برانگیز شهدای والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس می‌گذرد و آنچه در نظرها مانده است روح بزرگ این مردان میدان و جسم خستگی‌ناپذیر ایشان در جنگ و کارزار در برابر کفتارهای خون‌آشام تکفیری است که سرمنشاء آن، عشق به ولایت مطلقه فقیه و ارتباط قلبی ایشان با اصل ظهور حضرت حجت عجّ می‌باشد. آنان‌که انسان و آفرینش او را در مسیر کمال و إلی‌اللّه می‌بینند، خود را وقف راه خدا می‌دانند و چه سعادتی بالاتر از شهادت به دست شقی‌ترین جماعت.

    حال؛ لازم است دولت تروریستی آمریکا که به حق، شیطان بزرگ است، بداند؛ ملت ولایت مدار و شهید پرور ایران، ریشه‌های این انقلاب اسلامی را با قطره قطره خون حاج قاسم‌هایش آبیاری کرده و هم‌اکنون تنه‌ی تنومند این درخت، به اوج اقتدار خود هم در سطح منطقه و هم در جغرافیای جهانی رسیده است. این انقلاب اسلامی که هم‌اکنون به دیگر کشورهای آزادی‌خواه نیز صادر شده و تمام انسان‌های آزادمنش نیز با افتخار، بازوان و یاوران نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، مسیر تمدّن و تسلّط مکتبی خود را بی‌وقفه و در سایه‌سار رهنمودهای حکیمانه، عالمانه و هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله‌العالی) طی خواهد کرد. دولت بی‌بنیه و صاحب‌خانه‌های عنکبوت که به راستی به فرموده قرآن کریم؛ سست است، باید بدانند که انگشت اشاره رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی ایران برای یک ضربه اساسی و مهلک کافی‌ست تا بنیان هر متجاوز و نامحرمی به خاک منطقه و بلاد اسلامی را از ریشه برکَنیم و طومار تمام کافران و ایادی ابلیس را در هم بپیچیم. انتقام سخت، قطعاً و یقیناً کابوس چشم رذیل‌ترین دولت‌هایی است که با تجاوز به خاک و اموال و نوامیس ملت‌ها و کشتار فجیع انسان‌های مظلوم و بی‌دفاع، برای خود از ارباب حقیقی‌شان مشروعیت می‌گیرند. امروز منطقه و در رأس آن؛ جمهوری اسلامی ایران، نگاه مکتبی خود به لزوم و ضرورت گریزناپذیرِ تحقق تمدّن اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت بقیة‌اللّه‌الاعظم أرواحناله‌الفداه را به قلب آمریکا و اسرائیل صادر نموده است و آنچه که  مدیریتِ فاقد تئوریِ ریشه‌دار غرب را دچار تزلزل و فروپاشی نموده است، به برکت خون حاج قاسم عزیز و یاران شهیدش می‌باشد. برکتی که چه سردمداران مدعی نظم نوین جهانی و چه گاوهای شیرده آن‌ها مانند عربستان سعودی بخواهند یا نخواهند، تفکّری را به جهان معرّفی کرده است که نیاز بشری به یک ستونِ متّصل به سرچشمه حیات و نعمت و رحمت و عاقبت‌بخیری را هدف خود قرار داده است.

    جبهه مقاومت با ترور حاج قاسم‌ها متوقف شدنی نیست و مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد، الگوی تمام فرزندانی‌ست که مادرانشان آن‌ها را در دامن خود برای مدیریت اسلامی جهان و حرکت در قطار پشتیبانی از ولایت فقیه، تربیت می‌کنند. بغضِ شهادت این مردان میدان، در سینه ملت غیور و دشمن‌شناس ایران که پشت سر ولی امر خود حرکت می‌کنند، به قیمت نابودی جبهه کفر، تَرَک برداشته و آنان که از نام انتقام سخت می‌هراسند باید منتظر موعد آن باشند. نگاه ما به قاتلان و آمران شهادتش، به همان اندازه پر از کینه و سرسختی است که می‌دانیم در ظهر عاشورا فرقی میان یزید و عمرسعد نبود. لذا تطهیر و تلطیف چهره خبیث رئیس جمهور جدید دولت تروریستی آمریکا هیچ تأثیری در نگاه ما ندارد و محکم و قاطع، معتقدیم این شخص نیز تفاوتی با ترامپِ قمارباز ندارد. 
 

    و در پایان؛ آنچه دردی عیان و جانسوز است، فراق از وجود فرماندهی‌ست که در عطوفت و مهربانی، یتیم‌نوازی و وسعت قلب، ساده‌زیستی و جوانمردی، مانند مولایش علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) و در رشادت و بصیرت، هوشمندی و تبعیت از امام خویش، تواضع و فروتنی، ادب و تدبیر همانند مالک اشتر علی(ع)بود. سرداری که دل‌ها را قلمرو فرمانروایی خویش قرار داده بود، چگونه ممکن است که چون از دیده رَوَد، از دل نیز برود؟! *قرار عاشقانه یک امت اسلامی در بامداد جمعه‌های این یک سال، نشان از پیوند قلبی فرمانده شهید با ملتش دارد که جز با نابودی و هلاکت کفار آخرالزّمانی، آرامش نمی‌یابد. 


   تو ای خدای منتقم و غیور، خوب آگاهی که ما از او جز خیر و خوبی نمی‌دانیم... 


أللّهُمَّ إنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ إلّا خَیْراً


( ۱ )

نظر شما :