برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجانشرقی در دانشگاه تبریز

۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۱ کد : ۱۲۸۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۹۱

 

دکتر رضا محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز بعنوان رئیس سازمان بسیج اساتید استان آذربایجانشرقی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز طی مراسمی که در تالار شهریار دانشگاه تبریز و با حضور رئیس دانشگاه تبریز و برخی از روسای دانشگاههای استان و جانشین فرمانده سپاه عاشورا برگزار شد از زحمات "احمد رضا بیضایی " مسئول سابق سازمان بسیج اساتید آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد و حکم انتصاب دکتر رضا محمدی به عنوان سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی قرائت گردید.

دکتر میر رضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این مراسم با بیان اجمالی فعالیتهای اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز در طول مبارزات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بر نقش بی بدیل دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید نموده و از رشادتهای سرداران و رزمندگان دانشجو و دانشگاهی در طول جنگ تحمیلی تجلیل کرد.

دکتر مجیدی با اشاره به روحیه جهادی دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تبریز در تامین و تهیه قطعات مورد نیاز جبهه های جنگ عنوان مشهد الشهدای دانشگاه­های ایران را افتخار بزرگ برای تبریز ودانشگاهیان استان دانست و برحضور دانشگاهیان در عرصه های مختلف و تهدیدهای خارجی تاکید نمود.

در این مراسم سردار عباسقلی زاده جانشین سپاه عاشورا نیز به نقش آفرینی دانشگاهها در رسیدن به اهداف و ارمانهای انقلاب اسلامی تاکید نموده و افزود: انتظار از دانشگاهیان در قبال حل مشکلات جامعه از قبل بیشتر شده و می­توان با حمایت دانشگاهیان پیشرفت های بهتر و بیشتر بدست آوریم.

شایان ذکر است دکتر رضا محمدی دارای مدرک دکتری شیمی وعضو هیئت علمی دانشگاه تبریز بوده و مسئولیت اداره دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه تبریز از سوابق اجرائی وی می­باشد.

 


( ۴ )

نظر شما :