جلسه کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۲۸۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۹

 

نشست کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز به منظور بررسی و نظارت بر نحوه انجام فعالیت های امور آموزشی، پژوهشی و اداری بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا با حضور اعضای هیئت رئیسه و برخی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این جلسه با تاکید حفظ سلامتی همه دانشگاهیان گفت: تمامی فعالیت های این دانشگاه در حوزه های مختلف با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، با تاکید بر حفظ سلامتی افراد صورت می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه با ایجاد تمهیدات و برنامه ریزی های لازم و با رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا تا کنون مشکلات خاصی در انجام امور فعالیت های این دانشگاه صورت نگرفته است، تصریح کرد: تمامی دانشگاهیان با رعایت دستور العمل های ابلاغی وزارت بهداشت، وزارت عتف و ستاد ملی کرونا می توانند در پیشبرد امور خود مشغول به فعالیت باشند.

بر پایه همین گزارش، در این نشست همچنین جمعی از معاونان و مدیران شرکت کننده در این جلسه با ارایه گزارشی از حوزه فعالیت ها و واحدهای خویش، پیشنهادهای خود را بر اتخاذ تصمیم به ستاد کمیته مدیریت بحران کرونا این دانشگاه اعلام کردند. 

برپایه همین گزارش: نشست کمیته مدیریت بحران کرونا دانشگاه تبریز، از زمان شیوع کرونا با تشکیل جلسات مستمر و منظم با حضور اعضای هیئت رئیسه و برخی مدیران این دانشگاه مصوبه ها و تصمیمات لازم در خصوص نحوه انجام فعالیت های امور آموزشی، پژوهشی و اداری بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اتخاذ و ابلاغ نموده است.

 

 

 

 


نظر شما :