نشست هم اندیشی معاونان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با مسئولان واحدهای فناورمرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز

۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۴ کد : ۱۲۷۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۰۲

 

نشست هم اندیشی معاونان و مدیران کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی با مسئولان واحدهای فناور مستقر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز جهت توسعه همکاری مشترک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی پورزیاد، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز درباره اهداف برپایی این نشست هم اندیشی معاونان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با مسئولان واحدهای فناورمرکز رشد و نوآوری این دانشگاه گفت: اخیرا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی از فعالیت ها و پتانسیل های مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز بازدیدی انجام دادند که در همین راستا این نشست به منظور همفکری و هم اندیشی توسعه همکاری های مشترک در عرصه های مختلف صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه به زودی برای توسعه همکاری مشترک بین روسای دستگاه ها( محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی و دکتر مجیدی رییس دانشگاه تبریز) تفاهم نامه همکاری مشترک به امضاء خواهد رسید، یادآور شد: توسعه همکاری مشترک بین دو دستگاه بیشتر در زمینه های ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد، تامین نیازمندیهای مددجویان کمیته امداد از طریق فروش محصولات شرکت های مستقر در دانشگاه، اخذ وام و اعتبار لازم از کمیته امداد برای توسعه فعالیت های واحدهای فناور مستقر در دانشگاه و ... صورت خواهد گرفت.

 رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز در راستای تقویت سیاست ارتباط با صنعت، کشاورزی و خدمات، واحدهای فناور خود را موظف به ایجاد ارتباطات کاری مناسب با صنایع نموده است، تصریح کرد: در حال حاضر 50 واحد فناور و 13 شرکت دانش بنیان در زمینه های مختلف در دانشگاه تبریز مستقر و مشغول به فعالیت هستند.

 


( ۲ )

نظر شما :