با حضور دکتر سورنا ستاری؛ دفتر تحقیق و توسعه شرکت تراکتورسازی ایران در دانشگاه تبریز افتتاح شد

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۶ کد : ۱۲۵۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۹۸

 

 

 دفتر تحقیق و توسعه گروه صنعتی شرکت تراکتورسازی ایران عصر امروز با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دفتر تحقیق و توسعه گروه صنعتی شرکت تراکتورسازی ایران با شعار همبستگی نمادهای علم و صنعت استان آذربایجان شرقی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز افتتاح گردید.

بازدید از سالن تولید ماسک و دستگاه های تولید ماسک طراحی شده توسط شرکت های مستقر در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، رونمایی از چند دستگاه جدید حوزه تولید ماسک، رونمایی از ۱۵ محصول فناورانه و همچنین بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری از جمله دیگر برنامه های دکتر ستاری در دانشگاه تبریز بود.

بر پایه همین گزارش؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح چندین کارخانه محصولات دانش بنیان، شرکت در مراسم واگذاری اراضی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به شرکت های فناور و دانش بنیان، رونمایی از ۱۱ محصول فناورانه شرکت های مستقر در پارک، بازدید از شرکت پمپیران، مرکز جامع در حال احداث سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه های صنعتی سهند و آزاد اسلامی، شرکت در جلسه اقتصاد دانش بنیان استان و ... از جمله دیگر برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهر تبریز بود.

 

 


( ۴ )

نظر شما :