تجلیل از خدمات ارزنده علمی و اجرائی دو تن از اساتید بازنشسته دانشگاه تبریز

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۲۵۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۷۶

 

از زحمات و خدمات  ارزنده  آقایان  دکتر محمدعلی متفکر آزاد و دکتر محمد باقر بهشتی از اساتید دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی، که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند تجلیل  بعمل آمد.

دکتر میررضا مجیدی ضمن تجلیل از خدمات علمی و اجرائی ایشان در دانشگاه تبریز، این خدمات  را منشاء آثار خیر و پربرکت دانسته و اظهار داشتند: همچنان  ازنظرات وتجربیات ایشان در راستای پیشبرد اهداف عالی دانشگاه  بهره مند خواهیم شد.

شایان ذکر است  دکتر محمد باقر بهشتی، استاد تمام دانشکده اقتصاد و مدیریت بوده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه تهران درسال1356و مدرک دکتری خود را در رشته توسعه اقتصادی از دانشگاه جیمزکوک کشور استرالیا در سال 1375 اخذ نموده است. ایشان علاوه بر چندین دهه فعایت علمی و پژوهشی ،تالیف و چاپ سه جلد کتاب و راهنمایی و مشاوره طرح ها و پایاننامه های متعدد دارای سوابق اجرائی از قبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجانشرقی، معاونت اداری و مالی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه وچند دوره منتخب مردم تبریز در شورای شهر می­باشند.

همچنین دکتر محمدعلی متفکر آزاد استاد تمام دانشکده اقتصاد ومدیریت بوده و مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد را از دانشگاه تهران درسال1363 و مدرک دکتری علوم اقتصادی را از دانشگاه تهران در سال1377 دریافت نموده اند. ایشان علاوه بر چندین دهه فعالیت علمی و پژوهشی ،تالیف و چاپ سه جلد کتاب و راهنمایی و مشاوره طرح ها و پایاننامه های متعدد دارای سوابق اجرائی از قبیل رئیس دانشگاه زنجان، رئیس دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان و دانشگاه پیام نور منطقه2 کشور(استانهای آذربایجانشرقی،غربی)و عضو هیئت ممیزه دانشگاه، اولین رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی دانشگاه تبریز می­ باشد.


( ۵ )

نظر شما :