برگزاری نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران در دانشگاه تبریز / پذیرش و ارایه ۸۰ مقاله در همایش

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۲۴۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۴

نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران روزهای 15 و 16 شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید علی اشرف صدرالدینی دبیر علمی این همایش ضمن اعلام کلیاتی از فرایند پذیرش مقالات و ثبت نام در این کنفرانس افزود: فرآیند ارسال مقالات وثبت نام در این کنفرانس از 26 بهمن سال 98 شروع شد و تعداد هشتاد مقاله از مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس بعد از طی مراحل داوری مورد پذیرش قرارگرفته و طی دو روز 15 مقاله بصورت شفاهی و 65 مقاله بصورت پوستری ارائه خواهد شد.

وی ضمن اعلام سخنرانی دو نفر از متخصصین و پژوهشگران حوزه آب از کشورهای استرالیا و بنگلادش در این همایش افزود: همچنین دکتر منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در این همایش شرکت و سخنرانی خواهد نمود.

دکتر صدرالدینی برگزاری دو نشست علمی با موضوع آبیاری تکمیلی و کشت دیم و استحصال آب باران برای صنعت و شرب را از دیگر برنامه های جانبی این همایش یرشمرد و افزود: همچنین چندین سخنرانی کلیدی و علمی در زمینه محورهای همایش بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است برنامه کامل همایش و راهنمای حضور در وب‌سایت کنفرانس به آدرس https://www.rcsconf9.ir/fa   در دسترس علاقمندان قرار داده شده است.


نظر شما :