پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز/ تمدید مهلت ثبت نام تا ۵ مهرماه

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۰ کد : ۱۲۴۱۰ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۵۰۴

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه  تبریز در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با آزمون اختصاصی دانشجو می‌پذیرد که مهلت ثبت نام تا 5 مهرماه تمدید شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس پردیس‌های دانشگاه تبریز گفت: پردیس بین‌المللی ارس این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399از بین داوطلبان داخلی و خارجی در  62 رشته کارشناسی ارشد و 42 رشته دکتری  در گروه‌های تحصیلی فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی دانشجو خواهد پذیرفت.

دکتر سیّد صمد حسینی افزود: پذیرش نهایی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد صرفاً بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بوده و در مقطع  دکتری از طریق آزمون اختصاصی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی که 11 مهر ماه امسال برگزار خواهد شد جذب می‌شوند.

مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس‌های دانشگاه بیان کرد: محتوای آموزش دوره  مطابق  با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و  این پذیرش بر اساس مجوزهای شماره 2/22/95086 و 22854 مورخه 27/05/1399 بوده و برای دانشجویان  علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه  4درصد در بدو ورود در نظر گرفته‌شده است.

دکتر حسینی گفت: داوطلبان  تا 5 مهر ماه سال جاری مهلت ‌دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی پردیس‌های دانشگاه  به نشانی   arasp.tabrizu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رشته‌های تحصیلی  به وب‌سایت پردیس‌های دانشگاه تبریز مراجعه و یا با شماره 04133392434 تماس حاصل فرمایند.

هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در کلیه رشته‌های تحصیلی دایر در دانشگاه تبریز در  مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی ارس جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند

.


( ۴۱ )

نظر شما :