معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تشریح کرد؛

نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها

1399/05/12 - 11:37 - کد خبر: 24348 نسخه چاپی

نصر: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش نصر، حسین امامعلی پور اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس فراخوان مدیریت امور دانشجویی، حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که جهت انجام کارهای عملی نیاز به اسکان دارند ثبت نام کرده‌اند که در دو مرحله از اواخر نیمه اول مرداد ماه خوابگاه به آنها واگذار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مرحله اول به دانشجویانی که برای تکمیل کارهای عملی و دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان شهریورماه درخواست خوابگاه کرده‌اند خوابگاه واگذار خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله دوم نیز (با حدود یک هفته فاصله از مرحله اول) به دانشجویانی که برای پیشبرد پایان نامه یا رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند، خوابگاه واگذار می‌شود.
به گفته وی همچنین دانشجویانی که برای انجام کارهای اداری و دفاع از پایان نامه و رساله درخواست خوابگاه نموده‌اند نیز همزمان با دو این مرحله می‌توانند به مدت یک تا دو هفته از خوابگاه استفاده کنند.
معاون دانشجویی تاکید کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و دانشجو موظف است موارد اعلام شده از طرف دانشگاه و وزارت بهداشت را مراعات کند و تا پایان شهریور ماه خوابگاه را تخلیه نماید.
وی یادآور شد: همچنین زمان حضور هر یک از دانشجویان در خوابگاه به صورت تلفنی به خود دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد از این رو از دانشجویان درخواست می‌شود بدون هماهنگی به خوابگاه مراجعه نکنند.
انتهای پیام/
 نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار