توصیه های دکتر بادامچی زاده به دانشجویان درباره امتحانات پایان ترم دانشگاه تبریز

۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۲۱۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۸۸

 

مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز با اعلام اینکه بیش از 95 درصد دانشجویان در آزمون های عمومی این دانشگاه شرکت کرده اند، در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه توضیحاتی ارایه نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدعلی بادامچی زاده  در این ارتباط در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری و برخی مشکلات بوجود آمده در تعدادی از دانشجویان در حین امتحانات گفت: بیش از 95 درصد دانشجویان در آزمون های عمومی دانشگاه طی دو روز اخیر مشارکت داشتند.

به گفته وی دانشگاه تبریز با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و انجام هماهنگی با واحدهای مرتبط تواسته است پهنای باند کافی برای برگزاری آزمون ها ایجاد نماید و میزان پهنای باند 6 برابر زمان عادی و سه برابر زمان تشکیل کلاسهاست و احتمال قطعی ارتباط (اینترنت یا برق) از طرف دانشگاه بسیار کم است.

 

تهیه اینترنت جایگزین

    وی در ادامه ضمن توصیه به دانشجویان درخصوص تهیه اینترنت جایگزین افزود: با توجه به همزمان بودن مراجعه دانشجویان به سایت آزمون، ضروری است دانشجویان حداقل 15 دقیقه قبل از شروع آزمون اقدام به ورود به سایت نمایند وزمان شروع آزمون بر اساس ساعت سرور سامانه LMS(گوشه سمت چپ بالای صفحه) است.

 

امکان بارگذاری مجدد

وی در ادامه با تاکید بر اینکه علاوه بر زمان لازم برای آزمون اساتید 15 دقیقه نیز برای بارگذاری جواب آزمون اختصاص داده شده است، تصریح کرد: در همین ارتباط در 15 دقیقه نهایی ضروری است دانشجویان با استفاده از نرم افزارهایی مانند Cam scanner یا Tiny scanner اقدام به ذخیره فایل pdf به نام شماره دانشجویی خود و آپلود جوابها نمایند تا در صورت قطع شدن ارتباط، امکان بارگذاری مجدد را داشته باشند.

 

پیگیری اخبار

    مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز در پایان ضمن توصیه به پیگیری اخبار مربوط به آزمون در بخش اخبار هر درس از دانشجویان خواست جهت رفع اشکال امتحان از طریق شماره تلفن قید شده در روی برگه آزمون یا بیان اشکال بصورت نوشتاری یا صوتی از طریق جلسه مجازی همزمان با آزمون اقدام نمایند.

 

*اطلاعیه های آموزشی دانشگاه تبریز (این اطلاعیه ها به روز رسانی می شوند)

*گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز

 

فیلم توضیحات دکتر بادامچی زاده، مدیر گروه آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز:


لینک دانلود فایل

( ۱۳ )

نظر شما :