جلسه بررسی و حل مشکلات آبرسانی به ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر برگزار شد

۰۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۲۱۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۴

جلسه بررسی و حل مشکلات آبرسانی به ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر در دانشگاه تبریز  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جلسه بررسی و حل مشکلات آبرسانی به ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر با حضور رئیس دانشگاه تبریز، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این دانشگاه، رییس دانشکده کشاورزی اهر، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی و تنی چند از مدیران و مسئولین این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر مجیدی ضمن بیان امکانات و توانمندیهای دانشکده کشاورزی اهر برای بهره مندی دانشجویان و پیشرفت منطقه در ابعاد مختلف اقتصادی، رفاهی و آسودگی خاطر خانواده های دانشجویان از بابت مشکلات تردد و اقامت در شهرهای دیگر افزود در سالهای اخیر پروژه ساختمان جدید برنامه ریزی و اجراء شده است و بدلیل فراهم نشدن زیرساختهای لازم از قیبل آب، برق و گاز ساختمان بدون استفاده مانده و درحال استهلاک است و ضروری است مسئولین منطقه با تشریک مساعی و همکاری مشکلات موجود را حل نمایند.

در ادامه جلسه دکتر محمد تقی اعلمی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی دانشگاه ضمن بیان گزارش کلی در خصوص ساختمان جدید دانشکده کشاورزی اهر افزود باتوجه به مشکلات ایمنی به­دلیل استهلاک بنا و کمبود فضای آموزشی در ساختمان قدیم ضروری است ضمن تجهیز امکانات و زیرساخت­ها ی لازم دانشکده در اسرع وقت به ساختمان جدید انتقال یابد.

در ادامه نشست مهندس محمد خانی معاون بهره­­ برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات دانشگاه تبریز در زمینه احداث ساختمان جدید در شهرستان اهر افزود: وجود دانشکده کشاورزی در اهر موجب پیشرفت شهر و بهبود امور رفاهی دانشجویان میگردد و لازم است با همکاری سایر مسئولین مشکلات موجود حل گردد.

معاون بهره­­ برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی قرارگرفتن ساختمان در محدده خارج از خدمات حوزه آبرسانی شهری یا روستائی، مشخص نبودن طرح محدوده شهری در زمان برنامه ریزی و اجرای پروژه را از دلایل بوجود امدن مشکل آبرسانی به ساختمان جدید برشمرد و افزود حل این مشکلات از حیطه اختیارات این شرکت خارج میباشد و بنظرمی­رسد با همکاری چندین سازمان و ارگان متولی امور مشکلات موجود حل گردد.

در ادامه جلسه پیشنهادات و راهکاهای مختلف ارائه ومقررگردید مدیریت امورفنی دانشگاه و ریاست دانشکده کشاورزی پیگیری امور را تاحصول نتیجه نهایی انجام دهند.

 


نظر شما :