سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به برخی اقدامات و تمهیدات این دانشگاه در زمینه آموزش مجازی گفت: سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد.

سامانه آموزش مجازی دانشگاه تبریز راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،باب الله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز افزود: با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و بر اساس بخشنامه‌ها و تأکید مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سامانه آموزش مجازی (LMS) دانشگاه تبریز راه اندازی شده است.

او افزود: در این سامانه، امکان برگزاری ۳۰ کلاس مجازی همزمان با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر مهیا شده و راهنمایی‌های لازم به صورت کامل و تصویری در خصوص کار با سامانه LMS نیز برای استادان و دانشجویان در سایت گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه به آدرس http://vu.tabrizu.ac.ir قرار داده شده است.

حیاتی با اشاره به ارایه آموزش‌های لازم در خصوص کار با سامانه به کارشناسان IT دانشکده‌ها، گفت: استادان و دانشجویان پس از مطالعه فایل‌های راهنما چنانچه مشکلی در کار با سامانه داشته باشند، می‌توانند با کارشناسان IT دانشکده مربوطه تماس گرفته و یا مشکلات خود را با ایمیل vut@tabrizu.ac.ir مطرح کنند.

او بیان کرد:دانشگاه تبریز شامل ۲۲ دانشکده در کل دارای ۲۹ قطب علمی و مجتمع آموزشی است.

این دانشگاه در سال ۱۳۲۵ به عنوان دومین دانشگاه قدیمی ایران پس از دانشگاه تهران، بنیان گذاشته شد و بزرگ‌ترین مرکز علمی در شمال غرب ایران است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.