کنفرانس علمی واکاوی زمینه ها و دلائل نفوذ رژیم صهیونیستی در حوزه قفقاز برگزار شد

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۵ کد : ۱۱۹۸۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۵

 

کنفرانس علمی "واکاوی زمینه ها و دلائل نفوذ رژیم صهیونیستی در قفقاز با تاکید بر جمهوری ارمنستان"  به همت موسسه تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر احمد فرشبافیان رئیس موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز در این ارتباط با بیان اینکه در این کنفرانس علمی شرکت کنندگان زوایای حضور و نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه و به ویژه کشور جمهوری ارمنستان را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند، گفت: این کنفرانس علمی به کوشش این موسسه و با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان مسائل حوزه قفقاز در تبریز  برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با گذشت بیش از 40 سال از عمر جمهوری اسلامی ایران و فشرده شدن گلوی رژیم صهیونستی توسط محور مقاومت و البته حضور مقتدرانه ما  در کنار مرزهای رژیم صهیونستی، جای تعجب نیست که این رژیم منحوس با ما دشمنی کند، یادآور شد: البته تعجب ما از رفتار مسئولان ارمنستان است که با وجود حقایقی آشکار و  با فهم اینکه رهبری نظام  فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید در حال تصمیم گیری برای ایجاد سفارت در سرزمین های اشغالی هستند.

بر پایه همین گزارش؛ دکتر ولی دین پرست، مدیر گروه تاریخ دانشگاه تبریز، دکتر حبیب آقاجانی یکی دیگر از  اساتید دانشگاه تبریز و حبیب آقاجانی کارشناس ارشد مسائل حوزه قفقاز از جمله دیگر سخنرانان این نشست تخصصی بودند که به تشریح عوامل رویکرد دولت ارمنستان به رژیم صهیونیستی و بالعکس آن، آگاه سازی توده های مردم در خصوص تحولات منطقه ای و اهداف پلید رژیم صهیونیستی، توجه به تمدن اسلامی در مواجه با تمدن غربی و ... پرداختند.

یادآور می شود: کنفرانس علمی "واکاوی زمینه ها و  دلائل نفوذ رژیم صهیونیستی در قفقاز با تاکید بر جمهوری ارمنستان"  به کوشش موسسه تحقیقاتی قفقاز، آناتولی و آسیای میانه دانشگاه تبریز و با حضور جمعی از اساتید، نخبگان دانشگاهی و کارشناسان مسائل حوزه قفقاز در تبریز برگزار شد.

 


( ۲ )

نظر شما :