تخلیه و تحویل اتاق های دانشجویی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز / ۲۷ خرداد آخرین روز مهلت تخلیه

۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۲ کد : ۱۱۹۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۱۰

 

تخلیه و تحویل اتاق های دانشجویی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز از روز گذشته( 17 خرداد) آغاز شده و تا 27 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه تبریز در اطلاعیه ای از دانشجویان مقطع کارشناسی ساکن در خوابگاه های شهدا، ولیعصر و فجر این دانشگاه خواست در این مدت ده روزه اتاق های خود را با توجه به برگزاری غیر حضوری امتحانات نیمسال دوم سالتحصیلی 99-98 و آماده سازی خوابگاه ها برای سال تحصیلی آینده تخلیه و تحویل نمایند.

در این اطلاعیه از دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و همچنین دکترای حرفه ای (به غیر از ورودی های 93 ) که در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 در خوابگاه های شهدا، ولیعصر و فجر سکونت داشتند، خواسته شده با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تخلیه اتاقهای خود از تاریخ 17 الی 27 خرداد ماه سال جاری ( به غیر از روزهای جمعه) از ساعت 8 الی 16 با مراجعه به خوابگاههای مربوطه و ارائه کارت دانشجویی (هنگام ورود به دانشگاه و خوابگاه) نسبت به تخلیه و تحویل اتاق های خود اقدام نمایند.

در این فراخوان مدیریت امور دانشجویی دانشگاه تبریز از دانشجویان ساکن در خوابگاه ها خواسته تا حد امکان تمام وسایل خود را همراه خود ببرند و اگر وسایلی را که امکان بردن آن برایشان میسر نیست پس از بسته بندی به انبارهای مشخص شده در خوابگاه ها تحویل دهند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: دانشجویان در صورت تمایل می توانند نماینده ای از هم اتاقی ها، هم خوابگاهی ها، هم کلاسی ها و یا دوستان دانشجوی بومی ساکن شهر تبریز را جهت جمع آوری وسایل، انتقال و یا تحویل آن به انبار به اداره خوابگاه ها معرفی نمایند. برای اینکار بایستی دانشجویان تقاضای خود را از طریق سامانه سماد قسمت پیشنهادات دانشجویان ارسال نمایند.

همچنین در این فراخوان از دانشجویان خواسته شده که به دلیل بعد مسافت و یا هر دلیل دیگر به هیج وجه امکان مراجعه نداشته باشند، می توانند با مراجعه به سامانه سماد درخواست خود را در قسمت پیشنهادات قید نمایند تا بعدا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.


( ۹ )

نظر شما :