رونمایی از سامانه ویدئو کنفرانس دانشگاه تبریز

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲ کد : ۱۱۹۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۸

 

 

همزمان با نشست مجازی معاونین پژوهش و فناوری دانشگاهها و پارک­های علم و فناوری منطقه سه کشور سامانه ویدئو کنفرانس دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این نشست که به میزبانی دانشگاه تبریز به صورت ویدئو کنفرانس  برگزار شد،  دکتر نیسی مدیر دفتر حمایت و پشتیبانی پژوهش و فناوری وزارت عتف و معاونین پانزده دانشگاه و پارک علم و فناوری منطقه سه کشور درخصوص چگونگی تجهیز و فعالیت آزمایشگاه­های پژوهشی دانشگاهها با توجه به شرایط دوران کرونا و همچنین نحوه اختصاص وام را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دکتر عسگری، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز نیز در این نشست مجازی با اشاره به لزوم ادامه فعالیتهای پژوهشی و علمی در دانشگاهها گفت: شیوع کرونا باوجود تهدیدهای متعدد، فرصتی برای توسعه بسترهای مجازی و الکترونیکی در دانشگاهها پدید آورد و با توجه به اینکه دانشگاهها از ماهها قبل نسبت به برگزاری کنفرانسهای مختلف علمی و پژوهشی فراخوان داده بودند دانشگاه تبریز را بر آن داشت که برای برگزاری کنفرانسها و تداوم فعالیتهای پژوهشی اقدام به تجهیز و راه اندازی این سامانه نماید.

دکتر عسگری از اعلام آمادگی دانشگاه تبریز برای میزبانی و برگزاری همایشها و کنفرانسهای علمی و پژوهشی در بستر این سامانه خبرداد.

شایان ذکر است؛ دانشگاههای منطقه 3 کشور شامل دانشگاههای محدوده جغرافیائی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و استان زنجان می­باشد و دبیرخانه این منطقه در اکثر حوزه­ها در دانشگاه تبریز مستقر است.

 


( ۴ )

نظر شما :