ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های مجازی توسط دانشگاه تبریز
کد خبر: 3894666
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های مجازی توسط دانشگاه تبریز

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز گفت: پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های مجازی با استفاده از قلم معمولی در این مرکز طراحی و ساخته شد.

طراحی و ساخت پد الکترونیکی با قلم معمولی توسط دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، علی پور‌زیاد، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه گفت: پد الکترونیکی مخصوص آموزش‌های الکترونیکی و مجازی با استفاده از قلم معمولی در این مرکز طراحی و ساخته شد.

وی افزود: طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت ایمن سهند پدیده، از واحدهای مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز انجام گرفته است.

پورزیاد، ادامه داد: گسترش آموزش الکترونیکی در دوران شیوع کرونا و وجود برخی چالش‌ها در بازار تجهیزات آموزش الکترونیکی از قبیل کمبود کالا و قیمت بالای دستگاه‌های موجود، محققان این مرکز را بر آن داشت در راستای رسالت علمی و گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و رفع نیازهای آن اقدام به طراحی و ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش الکترونیکی کنند.

وی با اشاره به قابلیت‌های منحصر به‌فرد این دستگاه افزود: کار با قلم معمولی و سازگاری با تمام سیستم‌های عامل از محاسن عمده این دستگاه است.

پورزیاد، قیمت بسیار پایین دستگاه نسبت به تجهیزات با کارایی مشابه از قبیل قلم نوری و پد امضای الکترونیکی موجود در بازار را از مزایای عمده این دستگاه برشمرد و گفت: قابل‌ نمایش بودن مطالب نوشته‌ شده بر روی کاغذ معمولی، امکان استفاده آسان از دستگاه و بومی بودن اکثر قطعات از دیگر مزایای این طرح است.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به نیاز جدی دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی کشور به تجهیزات آموزش الکترونیکی در حال حاضر، بیان کرد: مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز آمادگی کامل برای تجاری‌سازی و عرضه گسترده دستگاه و همکاری با ادارات و مدارس دارد.

انتهای پیام
captcha