ضدعفونی غذاخوری ها و خوابگاه های دانشجوئی در دانشگاه تبریز

۱۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۴ کد : ۱۱۴۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۱۷

 

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا غذاخوری ها و خوابگاه های دانشجوئی در دانشگاه تبریز ضد عفونی شدند.

 مدیر امور دانشجوئی دانشگاه تبریز اقدامات مدیریت امور دانشجوئی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجوئی را  تشریح کرد.

 دکتر رضا اسدپور با اعلام خبر ضد عفونی شدن کلیه خوابگاه های دانشجوئی افزود: به دنبال تخلیه تمامی خوابگاه های دانشجوئی در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مدیریت امور دانشجوئی دانشگاه اقدام به پاکسازی و ضد عفونی کردن کلیه اماکن عمومی و خوابگاه ها نموده است.

 مدیر امور دانشجوئی دانشگاه تبریز با اشاره به گستردگی غذاخوری ها و خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه گفت: با توجه به حساس بودن این مراکز در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، این مدیریت ضمن اقدام به برگزاری دوره آموزشی در مورد اقدامات بهداشتی و ایمنی در مقابله با ویروس کرونا با هدف آشنایی همکاران خدماتی شاغل در این مدیریت، تب سنجی از همکاران شاغل در این مدیریت و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه تبریز بعمل آورد.

وی در ادامه افزود: انجام ضد عفونی و استریلیزه نمودن آشپزخانه ها و غذاخوری های دانشگاه تبریز، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدیریت است.

یادآور می شد؛ ضدعفونی و گندزدایی خوابگاه ها و غذاخوری های دانشگاه تبریز با مساعدت و همکاری مرکز بهداشت و مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی این دانشگاه اجام شده است.

 

 


( ۷ )

نظر شما :