خبر/

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ در دانشگاه تبریز برگزار شد

1398/10/06 - 23:45 - کد خبر: 10476 نسخه چاپی

نصر: همزمان با سایر شهرستان ها، آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ امروز جمعه ۶ دی ماه با نظم خاصی در دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، تعداد شرکت کنندگان و هماهنگی کانون و دانشگاه در برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ چشمگیر و محسوس بود.
 علی اکبر بالاگر رئیس و مهندس علی اکبر مرسلی خزانه دار و صادقی مسئول آزمون کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با حضور در محل برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ بر نحوه برگزاری آن نظارت داشتند.
همچنین صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی به تهیه گزارش از آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ پرداخت و با دکتر بالاگر مصاحبه اختصاصی کرد که گزارش آن در بخش های مختلف خبری پخش خواهد شد.
برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ تعداد ۵۵ هزار و ۳۱۹ داوطلب ثبت نام نموده اند که از این تعداد ۸ هزار و ۴۲۴ نفر زن و ۴۶ هزار و ۸۹۵ نفر مرد هستند. آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ شامل دو مرحله می‌باشد، مرحله اول کتبی و مرحل دوم شفاهی است.
آزمون کتبی به شیوه تستی چهار گزینه‌ای است. پس از برگزاری آزمون و قرائت و تصحیح پاسخ نامه‌های داوطلبان به تعداد ظرفیت‌های اعلام شده در منطقه مورد تقاضا علاوه بر ۲۰ درصد در هر رشته به شرط کسب حداقل نمره کتبی به عنوان مجاز شده مرحله اول آزمون، برای آزمون شفاهی دعوت می‌شوند، عدم حضور در آزمون کتبی و شفاهی به منزله انصراف تلقی می‌شود.
شایان ذکر است که با برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ در مراحل مختلف و جذب کارشناسان مورد نیاز، قابلیت های کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی برای ارائه خدمات افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/
 آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸  در دانشگاه تبریز برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار