همایش تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت برگزار شد

۰۴ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۴ کد : ۱۰۶۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۶۷


در هفته  بسیج و در راستای تحقق گام دوم  انقلاب، همایشی تحت عنوان "تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفتدر دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در این همایش گفت: دشمنان این انقلاب در طول چهار دهه با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به این نظام و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف بوده و هستند که با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم همه فتنه ها و نقشه های شوم آنان خنثی شده است و نمونه بارز آن هم حوادث اخیر بوده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش بسیجیان در کشور اظهار داشت: بسیج از بدو تاسیس تا به امروز در کشورمان منشاء خیر و برکت بوده است که از جمله این خدمات می توان به اقتدار و حفظ امنیت کشور، سازندگی، کمک رسانی به مناطق زلزله زده، سیل زده ها و ... اشاره کرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: فتنه و آشوب اخیر کشور هم با کمک بسیجیان و دیگر آحاد مردم خنثی شد.
دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز نیز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان نقش اساسی در تحولات جامعه داشته و دارند و در همین راستا دانشگاهیان بسیجی این دانشگاه نیز همواره در عرصه های مختلف در راه آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
وی در ادامه افزود: دانشگاه تبریز با توجه ظرفیت ها و دستاوردهایی که در سال های اخیر کسب کرده و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همگام  با سایر اقشار جامعه در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تحقق بیانیه گام  دوم  تلاش خواهند کرد.
علی کشوری، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی دیگر سخنران این همایش بود که به تبیین نقشه  الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بر اساس تحقق منویات مقام معظم  رهبری در بیانیه گام دوم  انقلاب پرداخت.
یادآور می شود: تقدیر از واحدها و فرماندهان نمونه  بسیج کارکنان استان  از دیگر برنامه های این همایش بود که در این آیین از دکتر یونس برزگر فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه تبریز به عنوان  فرمانده نمونه با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 


( ۱ )

نظر شما :