نشست تخصصی تحت عنوان« ترویج علم» در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۵ کد : ۱۰۵۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۰۸

 

نشست تخصصی تحت عنوان« ترویج علم» روز گذشته با حضور دکتر ایمان افتخاری رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه وی و فعالان حوزه ترویج علم استان به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر افتخاری در این نشست، با اشاره به اهمیت این موضوع ضمن اعلام آمادگی صندوق جهت حمایت از طرح های با محوریت ترویج علم، از اساتید، دانشجویان و فعالان این بخش خواست به صورت جدی وارد این حوزه شوند.

دکتر عبدالعالی معاون حمایت و ترویج علم و فناوری صندوق نیز با اشاره به اینکه تصمیم صندوق در قدم اول ایجاد 5 قطب در 5 دانشگاه بزرگ کشور است، به تبیین برنامه ها و طرح های صندوق جهت حمایت از ترویج علم در کشور پرداخت.

دکتر علی پورزیاد مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز هم در این جلسه با اشاره به پتانسیل انجمن های علمی دانشگاه تبریز برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه تبریز را نمودی از ترویج علم برشمرد.

وی در ادامه برآمادگی انجمن های علمی دانشگاه تبریز جهت ورود به ترویج علم تاکید کرد.

یادآور می شود؛ این نشست که با حضور جمعی از مسئولان از اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد که در ادامه جلسه حدود 20 طرح ارائه شده توسط شرکت کنندگان مورد بحث قرار گرفت.

 

 


نظر شما :