برگزاری هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور

۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۵ کد : ۹۶۳۳ اخبار اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۹۴
هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور، به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.
برگزاری هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور

‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل امور رفاهی، هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور با هدف تبادل اطلاعات، تجربیات و ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌ها، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در دانشگاه تبریز برگزار شد.
در ابتدای این نشست، مهندس محمدعلی گودرزی، مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران و دبیر شورای رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور‌‌‌‌‌‌‌، ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه تبریز، خاطر نشان کرد: «انتقال تجربیات و به اشتراک‌گذاری آنها، اطلاع‌رسانی از عملکردها و برنامه‌های پیش‌رو از اهداف این نشست است که امید داریم با کاربردی شدن این نتایج آثار مثبتی در ارتقای امور رفاهی دانشگاهیان ایجاد شود».
وی هم‌افزایی و افزایش توانمندی‌ها را از مهمترین نتایج چنین نشست‌هایی برشمرد و افزود: «همفکری در مورد مسائل رفاهی علاوه بر وحدت رویه و تشریک‌مساعی در حل مشکلات، موجب شناسایی و خلق فرصت‌های جدید و به اشتراک‌گذاری امکانات و توانمندی‌ها خواهد شد».
مدیرکل امور رفاهی دانشگاه تهران، در ادامه ضمن اشاره بر ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، به اشتراک‌گذاری امکانات رفاهی به‌عنوان بهترین روش در شرایط فعلی تأکید کرد.
در این نشست که همزمان با حضور مدیران رفاهی دانشگاه‌های منطقه سه کشور برگزار شد، مسئولان رفاهی هر یگ از دانشگاه‌ها ضمن ارائه گزارش عملکرد، به معرفی امکانات و دستاوردهای خود در زمینه‌های مختلف از جمله اماکن رفاهی، بیمه تکمیلی، پرداخت‌های نقدی و غیر نقدی، امور گردشگری و وام پرداختند.
در هفتمین نشست مدیران رفاهی دانشگاه‌های سطح یک کشور، دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، خواجه نصیر، تربیت مدرس، امیرکبیر، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، علم و صنعت ایران، فردوسی مشهد، شیراز، اصفهان، صنعتی اصفهان و تبریز حضور داشتند.


( ۱ )

نظر شما :