پنجمین نمایشگاه «سلامت روان» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۶ کد : ۱۰۳۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۴

پنجمین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان« تلنگر» با محوریت آشنایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای پنجمین سال متوالی در دانشگاه تبریز گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این نمایشگاه بیشتر به منطور آشنایی دانشجویان و به ویژه دانشجویان جدیدالورود با آسیب های اجتماعی دیروز با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مدیران و نمایندگانی از 20 نهاد و دستگاه استان آذربایجان شرقی به میزبانی این دانشگاه گشایش یافت.

پنجمین نمایشگاه سلامت روان تحت عنوان« تلنگر» در 16 عرفه در قالب بروشور، کتاب، پوستر، عکس،  سی دی، نمایش فیلم، تالار گفتگو، تست پزشکی و ...  برای بازدید علاقمندان دایر شده که بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ضمن آشنایی با برخی آسیب های اجتماعی از جمله با اثرات سوء مصرف مواد مخدر، قرص های روان گردان، تهدیدهای فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، آسیب های شبکه های ماهواره ای و ... آگاهی لازم را کسب خواهند کرد. 

در این نمایشگاه کارشناسان و نمایندگان دستگاه های شرکت کننده با حضور در عرفه های خود راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص مبارزه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای بازدید کنندگان ارایه خواهند کرد.

همین گزارش حاکی است؛ در بر پایی این نمایشگاه 20 سازمان و نهاد از جمله استانداری آذربایجان شرقی، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره کل ورزش و جوانان، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پدافند غیر عامل استان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، سازمان های مردم نهاد وابسته به بهزیستی استان آذربایجان شرقی، انجمن معتادان گمنام(Na)، معاونت امور اجتماعی شهرداری تبریز، سمن های مردم نهاد، انجمن صنفی مراکز درمانی سرپایی اعتیاد، اورژانس اجتماعی 123 استان، مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه تبریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر و ... همکاری دارند.

یادآور می شود: این نمایشگاه از سوی مدیریت  امور اجتماعی دانشگاه تبریز تا 18 مهرماه  از ساعت 9 صبح لغایت ۱۶ در خیابان اصلی این دانشگاه برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.

 

 


( ۱ )

نظر شما :