به منظور راهنمایی و ایجاد فضای امید؛ جلسه هم اندیشی اساتید دانشجویان ورودی جدید برگزار شد

۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۳ کد : ۱۰۲۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳۸

جلسه هم اندیشی ویژه اساتید دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز با محوریت همفکری و انتقال تجربیات موفق در ارتباط با ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان ورودی جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی پور زیاد مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: با توجه به نقش و اهمیت اساتید در راهنمایی و ایجاد فضای امید در ابتدای برخورد با دانشجویان ورودی جدید این برنامه در در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به همت مدیریت امور اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: اعضای هیات علمی که در ترم جدید با ورودی های جدید کلاس و تدریس خواهند داشت در این جلسه حضور داشتند و در همین راستا به بیان نکته نظرات و تجربیات خود پرداختند و در ادامه در مورد دغدغه ها و مشکلات همفکری صورت گرفت.

به گفته وی معرفی نقاط قوت رشته ها، برخورد صمیمانه با دانشجویان، اجتناب از ایجاد فضای یاس و نا امیدی در بین دانشجویان و ... از جمله موارد مورد بحثث این نشست بود.

همین گزارش حاکی است؛ حجت الاسلام دکتر اصغر نقدی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز مدرس این جلسه را برعهده داشت که با توجه به اهداف این نشست به ارایه مطالب خود پرداخت.

 

 


( ۱ )

نظر شما :