در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷؛ تولید و انتشار بیش از ۱۰۰۰ خبر و رویداد در دانشگاه تبریز

۱۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۷ کد : ۹۷۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۴

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز از تولید و انتشار بیش از 1000 خبر و رویداد در دانشگاه تبریز و انعکاس آن در سایت این دانشگاه و رسانه های محلی، ملی و دیگر شبکه های مجازی در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محسن بابازاده با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه در همین مدت بیش از یک هزار و 50 خبر، رویداد و اطلاعیه از سوی تلاشگران بخش خبر روابط عمومی دانشگاه تولید و منتشر شده است، تصریح کرد: از این تعداد نزدیک نیمی از آنها به صورت تولید محتوا؛ انتشار و انعکاس آن در رسانه ها بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به طور متوسط در هر روز کاری روزانه سه الی چهار خبر و رویداد در سایت و دیگر رسانه ها و فضای مجازی منتشر می شود، یادآور شد: توجه به کیفی سازی و ایجاد تنوع در تولید محتوا با توجه به راهبردها و برنامه های کلان دانشگاه و به ویژه نیاز مخاطبان، اطلاع یابی و انعکاس سریع و به موقع و صحیح اخبار و رویدادها با شیوه‌ها و قالب های‌ موثر و مناسب‌ نوین و همکاری با رسانه های گروهی برای انعکاس عملکردها از جمله ماموریت بخش خبر روابط عمومی دانشگاه تبریز است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تبریز اضافه کرد: پوشش اکثر برنامه ها، مراسم ها و آیین ها و تولید اخبار، تهیه عکس و فیلم و ارسال منظم آن به مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما، هماهنگی و تنظیم نشست ها و مصاحبه های خبری با اساتید، انتشار خبرنامه، گردآوری و آرشیو اخبار منتشر شده از جمله دیگر فعالیت های این واحد بوده است.

وی طراحی و راه اندازی وب سایت جدید براساس نیازمندی های این دانشگاه را از دیگر برنامه های مهم بیان کرد و خاطر نشان کرد: بر پایی کارگاه های آموزشی و انجام فعالیت های فرهنگی، آموزش و توانمندسازی همکاران، تهیه و ارسال پیام های مختلف فرهنگی و اجتماعی از طریق شیوه های مختلف و نوین، را دیگر محورهای فعالیت روابط عمومی دانشگاه تبریز طی این مدت عنوان کرد.

بابازاده در بخش دیگر سخنان خود اطلاع رسانی، تبلیغ و ترغیب و مشارکت جویی را از جمله مهمترین وظایف اصلی روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: در عصر اطلاع رسانی روابط عمومی به‌ عنوان سیستم و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان نقش مهمی را در ایجاد کانال‌های ارتباطی و کسب اطلاعات جهت برنامه‌ریزی ایفا کرده و به‌ عنوان یک نگرش، می‌تواند چراغ راه توسعه پایدار جامعه باشد.


نظر شما :