نشست خبری انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۹ کد : ۸۸۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۹

 

اولین نشست خبری انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان در دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد فاریابی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی در این نشست خبری گفت: این انجمن علمی زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار در محل مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم راه اندازی این انجمن در دانشگاه تبریز یادآورشد: از آنجایی که آذربایجان ‌شرقی و در راس آنها شهرستان تبریز به عنوان یکی از قطب بزرگ تولیدی، صنعتی، اقتصادی و تجاری کشور است و در همین راستا هدف ما از راه‌اندازی این انجمن ترغیب و تشویق پژوهشگران، تجلیل از محققان و استادان ممتاز و ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی به مدیران کسب و کارهای جدید و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی دولتی و غیردولتی است.

دکتر فاریابی در بخش دیگر سخنان خود به برنامه های این انجمن در آینده نزدیک شاره کرد و اظهار داشت: اولین همایش در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری با عنوان همایش بازاریابی و فروش در رکود در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد و در ادامه چهار رویداد تا اردیبهشت سال اینده در دستور کار این انجمن قرار دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور بزرگان این حوزه نیز از دیگر کارهای این انجمن در اینده نزدیک است.

به گفته وی جایگاه علم بازاریابی در کشورمان و به ویژه در این استان مهجور مانده و از این رو انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی در این راستا سعی خواهد با کمک بزرگان، اساتید و فعالان این حوزه این جایگاه را ارتقاء بخشد.

مؤسس انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجا‌ن‌شرقی ایجاد بستر الکترونیک برای فعالیت های انجمن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: افراد از سراسر استان با عضویت در بستر الکترونیکی انجمن می توانند در روند گسترش انجمن مشارکت داشته باشند.

 


( ۱ )

نظر شما :